Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 156 1.8 T.S.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с 156 1.8 T.S.

    Здравейте колеги! Прерових раздела, но не намерих подобна тема! Имам 156ца '98г. 1.8 Т.S. (144кс.) от около месец и малко. Проблема се състой в това, че ако при малко по висока скорост натисна рязко спирачка, колата гасне, после си пали и няма проблеми, но това е мн. неприятно, особено когато набия по-рязко спирачка и трябва да завия понеже хидравликата спира, а и спирачките стават твърди. Имате ли идея на какво се дължи?? PS. Смених предните дискове и накладки, но тоя номер продължи да ми го прави Алфонсо!
    sigpic
    НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT




  • #2
    незнам за твоя казус ,но при мен не гасне а само спирачките стават твърди все едно не ловят

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tqgata Покажи съобщение
      Здравейте колеги! Прерових раздела, но не намерих подобна тема! Имам 156ца '98г. 1.8 Т.S. (144кс.) от около месец и малко. Проблема се състой в това, че ако при малко по висока скорост натисна рязко спирачка, колата гасне, после си пали и няма проблеми, но това е мн. неприятно, особено когато набия по-рязко спирачка и трябва да завия понеже хидравликата спира, а и спирачките стават твърди. Имате ли идея на какво се дължи?? PS. Смених предните дискове и накладки, но тоя номер продължи да ми го прави Алфонсо!
      Опиши точно как натискаш спирачките и гасне колата. Питам защото ако освобождаваш от скорост и натискаш спирачките и колата гасне най вероянто колата ти страда от остра форма на "клатене на обороти при празен ход и движение по инерция" която може да е обострена от примерно спукана мембрана на сервото.
      Като за начало виж дали колата клати обороти докато караш по инерция .
      После провери дали когато е на място са стабилни оборотите. Ако са стабилни на място натисни енергично спирачките и виж дали има промяна в оборотите на двигателя.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        Опиши точно как натискаш спирачките и гасне колата. Питам защото ако освобождаваш от скорост и натискаш спирачките и колата гасне най вероянто колата ти страда от остра форма на "клатене на обороти при празен ход и движение по инерция" която може да е обострена от примерно спукана мембрана на сервото.
        Като за начало виж дали колата клати обороти докато караш по инерция .
        После провери дали когато е на място са стабилни оборотите. Ако са стабилни на място натисни енергично спирачките и виж дали има промяна в оборотите на двигателя.
        Като изключа от скорост ги клати, но не много както при други колеги, примерно падат до към 500, после се качват на 1200 и заковава на 900, а на място си ги държи стабилни, но може и да си прав, като натисна спирачката по-рязко на изключена от скорост, гасненето да се окаже от това че оборотите са нестабилни! Но ако имам скъсана мембрана няма ли да капе от там масло за хидравлика, я моето си е точно на max? За клатенето на оборотите може би най-добре да пробвам първо с почистване на дросела??
        sigpic
        НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



        Comment


        • #5
          Да виж дросела първо и клапанчето на байпаса както и провери да не дърпа въздух от някъде. Ще ти трябва и диагностика за да се препрограмира дросела след почистването.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от tqgata Покажи съобщение
            Като изключа от скорост ги клати, но не много както при други колеги, примерно падат до към 500, после се качват на 1200 и заковава на 900, а на място си ги държи стабилни, но може и да си прав, като натисна спирачката по-рязко на изключена от скорост, гасненето да се окаже от това че оборотите са нестабилни! Но ако имам скъсана мембрана няма ли да капе от там масло за хидравлика, я моето си е точно на max? За клатенето на оборотите може би най-добре да пробвам първо с почистване на дросела??
            Серво усилвателя работи с вакуум който взима от всмукателния колектор ако е спукана мембраната на сервото при натискане на спирачката се влошава работата на вдигателя на празен ход вкарва се въздух който не е измерен и двигателя поклаща оборотите като се засече поклащането от дросела с падането от евентуално пукнато серво и хоп гасне.
            Значи най простата проверка на сервото е на място при запален мотор да напомпиш спирачката като гледаш дали има разлика в оборотите на двигателя.
            А за почистването на дросела ако е мръсен има голяма вероятност след почитване да започне да клати оборотите и на място и то в доста по гоелми граници. Както каза ОЕМ след чистене на дросел е най добре да се адаптира.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              Серво усилвателя работи с вакуум който взима от всмукателния колектор ако е спукана мембраната на сервото при натискане на спирачката се влошава работата на вдигателя на празен ход вкарва се въздух който не е измерен и двигателя поклаща оборотите като се засече поклащането от дросела с падането от евентуално пукнато серво и хоп гасне.
              Значи най простата проверка на сервото е на място при запален мотор да напомпиш спирачката като гледаш дали има разлика в оборотите на двигателя.
              А за почистването на дросела ако е мръсен има голяма вероятност след почитване да започне да клати оборотите и на място и то в доста по гоелми граници. Както каза ОЕМ след чистене на дросел е най добре да се адаптира.
              OK келега, ще направя след малко теста със спирачката и може да мина до "Екстрим" за една диагностика и после ще пиша тук какво се е оказало и как съм отстранил проблема! Мерси за съветите на всички!!!
              sigpic
              НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



              Comment


              • #8
                Това с Екстрийм е доброто решение. Пиши какво е установил бат Бобо

                Comment


                • #9
                  Според диагностиката, ламбда сондата работи, но не както трябва (за смяна е), оттам подава грешна инфо. и на дебитомера, най-вероятно на това се дължи проблема с оборотите. Но би било добре да се почисти и дросела, и аз мисля да започна от това!
                  Last edited by tqgata; d.m.y г., 00:50.
                  sigpic
                  НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



                  Comment

                  Working...
                  X